piątek, 19 grudnia 2014

nowy singer i ozdoby świąteczne


WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA !

U mnie ozdoby się szyją i nie przeszkadza mi, że nie mam własnej choinki. Ćwiczę na tych serduszkach nową maszynę SINGERA 4423 i wychodzi coraz lepiej. Maszyna pędzi jak błyskawica. Regulator obrotów jest mało plastyczny...może jeszcze się wyrobi. Dla zupełnie początkującej osoby to może być nie do ogarnięcia. W każdym razie, póki co, nie potrafię jej zwolnić i sama musiałam wskoczyć na wyższe obroty :) Ależ to szycie przyjemne, tym bardziej jak coś z tego wychodzi :)

4 komentarze:

  1. Widzę, że nowe narzędzie pracy doszło i działasz, działasz ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nowy zakup już wypróbowany :)
    Piękne i kolorowe serca, mogę sobie wyobrazić ja cudnie i magicznie wygląda Twoja choinka :)

    OdpowiedzUsuń