niedziela, 1 marca 2015

poduchy 40x40 cm, włóczka NAKO Spaghetti i Spaghetti effect, druty 11
Sama nie moge się napatrzeć na dwie wczoraj uszyte poduchy :) Są tak milutkie i mięciutkie, i w takich cieplych kolorach jak lubię. Długo zastanawialam się z jakim materiałem połaczyć brązową jak drewno i żółtą jak miód włóczkę, żeby wszystko pasowało. Zdecydowałam się na ciepły szary ...tak,tak taki kolor istenieje ;)  Niestety nie potrafię zrobić zdjęć, które oddałyby urok tych włóczek ale wrzucam to co mam ...bo jak mi ktoś zgarnie poduszki to i tak lepszych zdjęć nie zrobię :)

poducha 40x40 cm przód włóczka NAKO Spaghetti, tył bawełna 100%

Dzięki podpowiedziom koleżanek z facebook'owej grupy Warszawa Szyje udało mi się ogarnąć szycie na maszynie grubych krawędzi poduszek, więc ten problem mam już z głowy :) Służę pomocą gdyby komuś rwała się nitka. Materiał kupilam w Drecotton.pl i polecam ten sklep. Dowiedziałam się o tym sklepie również od grupy Warszawa Szyje.  Kupiłam tam 4 rózne materiały i są naprawdę śliczne, warte swojej ceny. Zauważyłam, że przy zamawianiu większych ilości są zniżki, z czego być może kiedyś skorzystam :) To nie jest reklama...zwyczajnie bardzo się cieszę z tego co wydziergałam i uszyłam :)


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz