niedziela, 20 grudnia 2015

Etui na sztućce dla kobiety, która nauczyła mnie expresowo robić gołąbki :)




Pani Krysia jest szybka jak błyskawica, a zarazem spokojna i opanowana. Ma nadprzyrodzone zdolności skupienia się i niezwyklą podzielność uwagi. A wszystko to w otoczce kulinarnych talentów od A do Z ...przypomniały mi się teraz Krysiowe przepyszne paszteciki i muszę szybko coś przekąsić :)






...Ciężko mi jest pisać gdy myślę o Krysi bo mi się jej potrawy przypominają i myśli przeskakują z szycia na gotowanie...

Skupiona jeszcze tylko na szyciu, uszyłam komplecik dla prawdziwej Master Chef. Dzieło skromne ale może przypadnie do gustu :)





Ambitne przedsięwzięcie, bo tym razem udało się uszyć na dwanaście osób :) Przyjemnie jest uszyć jedno etui, drugie... ale przy kolejnych zaczyna się dłużyć. Dojrzewa we mnie myśl o zakupie noża krążkowego do tkanin i podkładki samogojącej...byłoby szybciej, może nawet jak błyskawica...hmmm ;)

Muszę jednak odszukać przepis na paszteciki od Pani Krysi, bo nie mogę o nich przestać myśleć...

5 komentarzy:

  1. Świetne etui. Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Znów mi się przypomniały paszteciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja znajdę chwilę wolnego to również postaram się wykonać takie etui na sztućce. Tym bardziej, że właśnie u mnie w kuchni tego rodzaju narzędzi jest bardzo dużo. W ostatnim czasie nawet dokupiłam kilka sztućców z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/komplety-sztuccow/ więc niedługo zabranie miejsca aby je przetrzymywać.

    OdpowiedzUsuń